Morten Aalberg Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 Her i Trondheim og omhegn inkl Værnes har vi hatt en faktastisk fin høst så langt. Det er grønne plener og bare fryd så langt. Men nå melder vinteren sin ankomst fra i morgen av. Blir jo litt spennende å se hva real weather gjør med det og at om snøen legger segslik at MS 2020 fremstår i vinterdrakt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Fs2020 mangler enda sesonger så tvilsomt. Men når det snør så legger det seg på bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 21. november 2020 Forfatter Del Skrevet 21. november 2020 Har ikke sett noe snø enda, selv om det har vært snøvær de siste dager her i distriktet. Men men, er ikke gla i snø så den er grei. Men så var det dette med Real da, de sliter fortsatt med real weather og for ikke å snakke om lyset ihht klokka. I trøndelag stemmer iallefall ikke dette. Det var vel en av tingene jeg savnet fra både FSX og P3D. Men er positiv jeg, masse som er kjempebra i positiv retning synes jeg. Det vil nok ta tid, litt morro å glede seg til en patch hver 14 dag også, se hva de har fått til og hva de har forkludret, de er flinke til det. Men, morro iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Dette med lyset i forhold til klokka har aldri vært riktig hverken i P3D, FSX eller tidligere versjoner av FS. Samme i XP også såvidt jeg husker. I FSX og P3D var dette hardkodet inn i spillet og ikke mulig å endre på. Går iallfall an å håpe på at dette blir mulig å forandre på i SDK etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.