Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Noen som har erfaring med Saitek Multi Panel på fs2020? Installerte saken i går og det fungerer egentlig ganske bra. Alle knapper er riktige og ferdig satt opp... Eneste som er litt rart er det hjulet man skrur for å stille inn høyde/heading/vs osv, det er litt upresist? Noen ganger sliter jeg med å skru den akkurat på ønsket nummer, den kan hoppe litt over eller litt under eller akkurat. Litt frustrerende egentlig. Er det noe software-opplegg eller er den bare sånn? - Når jeg bruker «test» programmet til Logitec så ser det ut til at hjulet fungerer som det skal, knepper riktig vei også ved bittesmå justeringer. Men i simmen vil den hoppe litt. Kan nevne at riktig plug-in driver for saken er installert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2020 Opleer det samme i Fs trodde det var "slitasje" men tydligvis en bug i fs 2020 Bruker Spad next 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. november 2020 Forfatter Del Skrevet 15. november 2020 9 timer siden skrev Robert Hulthin: Oplever det samme i Fs trodde det var "slitasje" men tydligvis en bug i fs 2020 Bruker Spad next Ok flere som har merket det ja. Spad Next? Dette må jeg undersøke nærmere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Opplevd det samme med radio-panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 16. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2020 Hadde samme problem jeg også, men så tog jeg en oppdatering på Spad next så ble problemet borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2020 siste versjon 0.9.8.43 herhttps://www.spadnext.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=53400 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Lastet ned Spad.next men så får jeg ikke startet det? Dvs den starter mem lukker seg... Noe admin issues? Kjører «Run as admin» også. Endret 16. november 2020 av Steffen Andre Hustveit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2020 sjekk i fora jeg betaler for den ingen poroblemer med den her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.