Gunnar van der Meeren Skrevet 25. oktober 2020 Skrevet 25. oktober 2020 Milviz holder nå på å lage sin Cessna 310 for MSFS 2020. Ser veldig bra ut så langt. Dessverre så må jeg lære meg å male disse modellene på nytt i FS 2020. Jeg skal forsøke å male liveries i et 3D program som Blender, men har foreløpig ikke hatt mye tid til å jobbe med det. 5 Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Skrevet 28. oktober 2020 Litt mer 310., Ergrer meg bare over at det går sent med å lære å lage liveries i blender. Strengt tatt, så har jeg ikke så mye tid til å sette meg ned malingen heller. Cessna 310R var den første modellen som jeg laget teksturer til for Milviz. 2 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. oktober 2020 Premium Medlem Skrevet 29. oktober 2020 Ikke gale det .........😜.........du er på rett vei med kosten 😉 Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden skrev Robert Hulthin: Ikke gale det .........😜.........du er på rett vei med kosten 😉 He, he.... har ikke malt så mye som en dråpe ennå i MSFS 2020. Har mye igjen å lære (og det tar tid). Her er jeg nå... Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. oktober 2020 Premium Medlem Skrevet 29. oktober 2020 aa da misforstod jeg bildene 🤔 Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter Skrevet 29. oktober 2020 Templates i FS 2020 har blitt så komplekse at det nok er bedre å jobbe med nye teksturer i et 3D program som blender. Selv om det er mange tutorials for dette, så må jeg i praksis lære å bruke denne metoden fra bunnen av ved å prøve å feile (og der butter tiden litt). MEN, dette skal læres! 3 Siter
Rune Gustafson Skrevet 29. oktober 2020 Skrevet 29. oktober 2020 Spennende! Skal følge med på fremgangen. Rune_G Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.