Jørn Jovik Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Hei folkens! Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese. Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. mvh Jørn 😊 Endret 20. oktober 2020 av Jørn Jovik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 20. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2020 Ser att du spør her i MSFS 2020 forumet.Level D er vel bare kompatibel med FS9,FSX og P3D simulatorene. Roald Hansen har vel ikke vært aktiv siden 2012 her i forumet om han da ikke har en annen konto med ett annet brukernavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 12 hours ago, Jørn Jovik said: Hei folkens! Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese. Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. mvh Jørn 😊 Offisielt svar fra Level-D/Flight1... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2020 Takk for svar begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 21. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2020 Dersom du ønsker å fly Boeing, har du flere muligheter: 737, 747 og 777 fra PMDG og 787 fra QualityWings Simulation. Airbus kjenner jeg ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.