Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens! 
Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. 
Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese.

Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. 

mvh Jørn 😊

Endret av Jørn Jovik
  • Jørn Jovik endret tittelen til LevelD simulation 767
  • Premium Medlem
Skrevet

Ser att du spør her i MSFS 2020 forumet.Level D er vel bare kompatibel med FS9,FSX og P3D simulatorene.

Roald Hansen har vel ikke vært aktiv siden 2012 her i forumet om han da ikke har en annen konto med ett annet brukernavn.

Skrevet
12 hours ago, Jørn Jovik said:

Hei folkens! 
Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. 
Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese.

Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. 

mvh Jørn 😊

Offisielt svar fra Level-D/Flight1...

Level-D.png.a13243c05502b9218ce85e591e87feae.png

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...