Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2020 Det går opp og ned i MSFS-verden. Ingen tvil om at det visuelle er fantastisk i MSFS, men etter siste oppdatering mangler det for min del "flyfeeling". Kan gå med på at Cub-kloningene er morsomme, men resten er fra tvilsom til ubrukelig ( og JA, æ har justert og justert throttler, joystick og pedaler til det kjedsommelige ). - Da var det bare å fyre opp DCS World igjen, og herreminhatt der kom godfølelsen tilbake igjen. Neida, MSFS er ikke helt ute, men heldigvis har man alternativer mens utviklingen går sin skjeve gang. God helg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Er hjertens enig i det du skriver om MSFS2020. Er mer eller mindre lagt på hylla inntil videre til fordel for litt P3D v4.5 som ikke er avinstallert og mye DCS A-10CII. Inspirerende bildeserie👍 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jepp ser artig ut det der! Flotte shots som vanlig😃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 10. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2020 Vakkert. Bra vi har flere simmer å velge mellom. Jeg utvikler i mellomtiden. 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2020 Quote Vakkert. Bra vi har flere simmer å velge mellom. Jeg utvikler i mellomtiden Ja heldigvis, og du er flink. Vi er heldige som har dyktige utviklere i vårt forum 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.