Morten Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hei Har vært ute på en Norges turne en stund nå. Flyr til større norske flyplasser hovedsakelig langs kysten. Startet i ENGM. Besøkt Kjevik, Sola, Flesland, Vigra, Værnes, Bodø, Tromsø og Alta so far. Jeg merker meg 2 ting som irriterer meg. Nesten alle flyplasser har ingen/dårlig passasjer/gate funksjon. Det er nesten bare GA opplegg. Og de få som har gates, så fungerer ikke jetwayen/passasjertrapp (ground service for passasjerer) ordentlig og/eller plasseringen av bakke personell er helt feil i forhold til hvor jeg blir bedt om å parkere. Vet ikke navnet på rollen hans, men han som guider meg inn står ofte rett oppe pushback trukken. Ofte helt feil slik at jeg må kjøre igjennom gaten og andre ground service utstyr for å blidgjøre han.... hva gjelder realisme, så har han påført Norwegian millioner med kroner i skader Jeg har ikke Payware Vigra, men har Freeware ENGM, ENVA og Sola. Vet ikke om MS/Asobo vil se på dette. Men mistenker at småflyplasser i en global skala i lille Norge ikke er øverst på pri lista dems. Bilde 1: Tromsø. Dette er oppstart av SIm, så er her FS2020 plasserte flyet. Når jeg ankom måtte jeg kjøre igjennom gaten for å gjøre han happy. Bilde 2: Alta. Her står bakkepersonelet klar for meg på gate 23, men SIMMEN ber jeg parkere på gate 21... Gjør jeg noe feil eller er dette noe som må moddes eller bare vente i ukjent tid på fix fra utvikleren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 Vil også legge til at det i Alta har dukket opp høyhus/blokker på 9-10 etasjer rett ved søndre del av flystripe. Det er veldig veldig feil Elvebakken sentrum har vell nærmest ingenting over 2 etasjer. Så mini-skyskrapere DER føles svært... tåpelig. Håper virkelig noen kan ta for seg Alta flyplass med elvebakken. Den trenger en del kjærlighet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Samme høyblokkfeil ved Hammerfest, etter siste oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 2. oktober 2020 Ser ikke helt innfor ut nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayJay Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Fix for dette finnes her: Buildings much too high in 1.9.3.0 Patch 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 20 minutter siden, JayJay skrev: Fix for dette finnes her: Buildings much too high in 1.9.3.0 Patch Perfekt! Testet og funker som den skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.