Andrew Thomsen Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 En tur fra Kjevik til Lista. Som før nevnt, landskap utrolig presist i dette området, kontra før. Holder på å styrte to ganger underveis, da nye knappekombinasjoner gir stress og jeg går rett på whiskey waypoint. Bildene viser Spangereid med gjenåpnet kanal fra vikingtiden, to bilder fra approach og parkert foran min egen gmax modell, en meget spesiell "tyskerhangar" der vinduet en gang i tiden var "tower". 8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Fine bilder. Synes også at dette området er blitt meget bra i FS2020😊 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. september 2020 Forfatter Del Skrevet 23. september 2020 Det er lite eller ingen feil i dette området, og det overrasker meg bigtime, da det var ille før. Ingen feil i meshen, perfekte kystlinjer med alle strender inntakt, og jeg kan lett plukke ut minst tre steder jeg har bodd der. Og da snakker jeg om å se husene og ikke bare det, men hva tilbygg som kom til siden. Negativt: Hvor faan ble det av fyrtårnene 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Kan det ha noe med at alle fyrbetjenter er oppsagt?😁 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. september 2020 Forfatter Del Skrevet 23. september 2020 Tror Lindesnes er betjent om sommeren, men kun pga butikken og kafeen. De selger forøvrig noe man kan lage en drink av, så ikke helt tørt der ute. Leker ellers med tanken om å konsentrere meg om det som mangler, fyrtårn, kontra flyplasser 😉 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.