Dag Baardsen Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 24 minutter siden skrev mikced76: Önskar att jag hade kunskap och bygga flyplatser Är det några custom byggnader alls på ENKB i denna addon? Nu med payware för Alesund, Sandane, Orsta och snart Molde från Orbx i närområdet så upplever jag ENKB som en mycket intressant flygplats för oss som flyger kortare rutter i detta område. Nei, dessverre er alt av bygninger standard Asobo. Det er et par stykker som har meldt seg for å lage bygninger, men siden har jeg ikke hørt noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Dersom jeg noen gang blir ferdig med det andre jeg holder på med så er ENKB mot toppen av lista mi, men jeg kan ikke love noe tidspunkt dessverre. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.