Ola Haldor Voll Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg har installert MSFS på en egen disk, så den ligger på E:\MSFS Mappa er riktignok veldig tom, men ser det ligger et par andre mapper i tilknytning på rota, WpSystem og WindowsApps. Jeg har prøvd å legge ting inn i MSFS\Community og WpSystem (og dypt inni der et sted) uten at jeg ser livery eller endringer i scenery av den grunn. Hvor trår jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Last ned Winters Sandane. Der ligger en readme fil som viser deg banene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Sitat If you have installed the MSFS contents in a custom folder, go in to that folder, and simply drag and drop the folder "aw-airport-ensd-anda" into your Microsoft Flight Simulator "Community" folder Det virker ikke hos meg. 🤔 Burde den ikke komme opp i content manager om det fungerte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2020 den skal legges i din disk da D:\FS2020\Community Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 30. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2020 7 timer siden, Ola Haldor Voll skrev: Burde den ikke komme opp i content manager om det fungerte? Har enda ikke sett at noen Community add-ons har dukket opp der. Beste måten å sjekke om det funker er å gå til flyplassen i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. august 2020 Forfatter Del Skrevet 30. august 2020 Jeg er blank nå altså. Får ingen livery til å dukke opp heller. 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2020 eks på sti (disk ):\FS2020\Community\Liveries C208B 1.2\liveries-208b-caravan-ex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 31. august 2020 Forfatter Del Skrevet 31. august 2020 Er akkurat det samme jeg har gjort hos meg. 🤷🏻♂️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Hei jeg hadde også problemer med å installere liveries. Her er det jeg gjorde på mitt system. Vet ikke om det fungerer for andre. For å finne ut nøyaktig hvor din MSFS 2020 installasjon ser etter community content gjør som følger... Activer developer mode inne i MSFS 2020. Velg Options Velg General Velg Developers (helt nederst) Slå Developer Mode på Se nå etter developer menyen øverst til venstre. Velg Tools Velg Virtual File System Velg Watched Bases Nederst på listen vil du se hvor din community skuff er. På mitt system var det MSFS(F:)\MSFS 2020\Community\ Viktig! Legg liveries direkte inn i "MSFS(F:)\MSFS 2020\Community\" skuffen. Håper dette er til hjelp for noen. Endret 3. september 2020 av BJM62 Skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 3 hours ago, BJM62 said: Glemte å nevne at ikke lag noen "aw-airport-ensd-anda" skuff. Dette er feil og har ikke noe med liveries å gjøre. Legg bare liveries skuffene rett inn i din community skuff. Happy flying! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2020 Skal se sånn ut i mappa til simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 🤷🏻♂️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 10 minutes ago, Ola Haldor Voll said: 🤷🏻♂️ Jeg har ikke flyplasser så den skuffen har jeg ikke. Forresten fikk du installert liveries nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 F.eks liveries skuffen til A320 som heter "liveries-a320" legger du rett inn i din Community skuff. Fungerte med en gang hos meg, håper det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.