Geir Teigo Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Fin flight over norge i en A320. Simmen kjører på en i7 6700 med et GTX1660. Ser tydelig at den sliter litt med ytelse på tampen av flighten, men det er absolutt ingen krise. Oslo ser veldig bra ut syns jeg, men ENGM er "sparsomt utformet". Får bare håpe at Andrew ser muligheter til porting av AON Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Berge 68 Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 ENGM er helt feil, skal man taxe til den siden 19R er så er det ett bygg som blokkerer deg fra å taxe til den banen. Du ser at alle markeringene går rett igjennom bygget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Det er ikke lenger bare å porte over, alle byggeprosesser må gjøres på nytt, og det har jeg ingen planer om. Eneste jeg kommer til å gjøre er å sette inn bygninger eventuelt, men har ennå ikke verktøy til å enkelt konvertere. Hva ENGM angår venter jeg på payware. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.