cropduster81 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Er det noen som har testet FS2020 som vet hvor system krevende den er og hvor enkelt det er å få ting til å flyte jevnt? Synes det er ekstremt viktig at en sim flyter jevnt og at det ikke er noe som helst "stutters". Ser dårlig flyt og stutters i mange videoer som folk legger ut på youtube. Er dette fordi de pusher settingene for høyt med tanke på grafikken? XP11 virker å ha blitt veldig bra i siste beta versjoner og har nå en flyt jeg ikke har opplevd maken til med relativt høye settings. P3D synes jeg har skuttet stort i siste versjon, i alle fall så langt, same shit different wrapping virker det som.. Lurer på om det er enkelt å tune innstillingene i FS2020 for å få optimal flyt med tanke på grafikk utseende, dette blir jo som regel alltid et kompromiss, med mindre man har en blodspekka PC... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Thomas Ingebrigtsen Skrevet 9. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2020 23 minutter siden, cropduster81 skrev: Er det noen som har testet FS2020 som vet hvor system krevende den er og hvor enkelt det er å få ting til å flyte jevnt? Synes det er ekstremt viktig at en sim flyter jevnt og at det ikke er noe som helst "stutters". Ser dårlig flyt og stutters i mange videoer som folk legger ut på youtube. Er dette fordi de pusher settingene for høyt med tanke på grafikken? XP11 virker å ha blitt veldig bra i siste beta versjoner og har nå en flyt jeg ikke har opplevd maken til med relativt høye settings. P3D synes jeg har skuttet stort i siste versjon, i alle fall så langt, same shit different wrapping virker det som.. Lurer på om det er enkelt å tune innstillingene i FS2020 for å få optimal flyt med tanke på grafikk utseende, dette blir jo som regel alltid et kompromiss, med mindre man har en blodspekka PC... Det er nok hovedsaklig OBS-softwaren (screen recorderen som mange Youtubere bruker) som ikke snakker så godt sammen med FS2020, og at det kun er selve filmen som blir hakkete, ikke spillet. Squirrel nevnte i en av hans seneste videoer at han har gått over til å bruke en annen screen recorder, og dermed blitt tilnærmet kvitt problemet. Du vil også få bedre FPS når du kun kjører spillet siden opptak av spill krever litt av maskinkrafta i tillegg. Tror ikke du trenger bekymre deg mtp at du har 1080 og ganske kraftig i7 CPU, og i følge de som har testet spillet så kjører 1080-en high/ultra med god flyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Det kommer selvfølgelig helt an på maskinen din, men jeg syns betaen flyter bra, absolutt ikke som P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2020 Noen hint å hente her for de med low/medium pcèrhttps://forums.flightsimulator.com/t/how-to-graphics-settings-and-performance-guide-8-18-2020/132407 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.