Frank Ånstad Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned en manual for FMC for B-737 600/700 FS2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Gå på youtube heller og se noen videoer der som viser FMC i praksis. Du lærer både raskere og bedre på den måten. Utover det, om du bruker PMDG sin 737 så følger alt av manualer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 Jeg prøver og legge inn en rute på FMC, men når jeg setter inn f.eks. ENBR e.l. kommer det hele tiden frem "NOT IN DATABASE" Hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 AIRAC fra Navigraph.com Kjøp FMS data fra nettsiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.