Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. juli 2020 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2020 12 timer siden, Svein-Frode skrev: Takk for linker til gode videoer! Som forventet vil man måtte anskaffe en "monster-PC" for å få best mulig grafikk og flyt. Heller ikke det er nytt for en som har drevet med flysimulatorer i snart 40 år. Synd for meg ny PC ikke står på budsjettet i år, men blir å holde et øye med utviklingen på Youtube inntil videre. Fortsatt god sommer! er nå ikke såå store krav til PC Microsoft Flight Simulator recommended specs CPU: Ryzen 5 1500X / Intel i5-8400GPU: Radeon RX 590 / Nvidia GTX 970VRAM: 4GBRAM: 16GBHDD: 150GBBandwidth: 20 Mbps Microsoft Flight Simulator ideal specs CPU: Ryzen 7 Pro 2700X / Intel i7-9800XGPU: Radeon VII / Nvidia RTX 2080VRAM: 8GBRAM: 32GBHDD: 150GB (SSD recommended)Bandwidth: 50 Mbps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 31. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2020 8 timer siden, Tom Knudsen skrev: X-Plane er den tre år gamle Porschen som bare tusler å går for seg selv mens den venter på å bli byttet ut med noe rasker og penere. Ja, en 3 år gammel Porsche er litt for NY.. En Porsche fra 1970-2005 er bedre. 😅 Og den vil jeg velge hver dag, hele uken. 🕺🤪 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 31. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2020 Og enda litt mer HYPE. 😅 Det ER viktig å glede seg når en kan. GLEDER MEG!! 😁🕺 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 31. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Her var det mye negativitet under denne YT videoen gitt... Synes det så bra ut jeg. Men jeg er jo en noob.. 😅 Jeg tror ærlig talt at MSF 2020 blir helt kanon. Samtidig tror jeg Xplane blir bedre også, de har da gjort på noe de siste årene, så tror ikke MSF 2020 blir enerådende... Men «GU kor herligt!», kjekt å glede seg. 🕺😁 Nå skal jeg gi meg, kanskje... Endret 31. juli 2020 av Terje Helle Skriveleif 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Enig, tror det blir suverent! Selv om ikke alt er perfekt ut av boksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 31. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2020 Bare måtte. Fordi her har en brukt lang tid på å lage film. Noe urettferdig sammenligning, forøvrig. Da denne traileren jo er laget for å vise hva MSF2020 gjør bra. Xplane sin reklame ville nok sett noe annerledes ut. Så denne er bare ment som en «se hva jeg fant» video, ikke nedrakking på Xplane, som jeg ELSKER! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 VRF nattflyging ser fantastisk flott ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Får jo litt gåsehud må jeg inrømme! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 14. august 2020 3 timer siden, Ø.C.H. skrev: Får jo litt gåsehud må jeg inrømme! JA har vært med omtrent hele tiden så ja litt av en utvikling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.