Aslak Iversen Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 (endret) Jeg har et merkelig problem med min PC, og jeg tror det har noe med P3D å gjøre. Eller addons for P3D. Bortsett fra å bruke min PC til helt vanlige PC greier, så er det P3D den brukes mest til. Jeg kan ikke skrive @. ALT GR + 2 fungerer ikke. Jeg kan gå inn i innstillingene og velge norsk på nytt, restarte, og da går det bra. En liten stund. Jeg tror at når jeg kjører P3D så er det et program som endrer settingene. Hvilket aner jeg ikke. Noen som har vært borti dette? Endret 5. april 2020 av Aslak Iversen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2020 Nytt program du har installert ?? eller kanskje noe shit som har lurt seg inn (viruslignende) ta en god sjekk f.eks noe herfrahttps://support.norton.com/sp/no/no/threat-removal-solutions/current/info?gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SN1akT-8C5Ow5ioiGNDCYycDQz-G4kBAqn3mKPCKXzuKyw2dcNkgXhoCeXgQAvD_BwE&nortoncountry=NO&om_sem_cid=hho_sem_sy%3Ano%3Aggl%3Ano%3Ae%3Abr%3Akw0000001532|409332149231|c|google|134971343|5814582863|kwd-20964061 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Fikk opp Maddog_lm.exe som farlig. Neppe den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Fant ut at man kan bruke ALT 64 (på keypad) for å få til å skrive @, så da gir jeg opp å forsøke og fikse dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Funker det med ctrl+Alt+2 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Nei, da skjer ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 Alt+æ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 eller AltGr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 Nei. Og nei. 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 7. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 7. april 2020 Har du norsk tastatur? Prøvde med amerikansk, og da fungerte ikke AltGr+2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 7. april 2020 Forfatter Del Skrevet 7. april 2020 Har norsk tastatur, og det er det som er aktivert. Har vært gjennom en haug av forslag på nett som handler om akkurat det, men dette er ikke mitt problem. Den starter som den skal, AltGr + 2 fungerer, men noen sekunder senere så fungerer det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.