Gunnar van der Meeren Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Har hjemmekontor for tiden, og da skal man jo egentilg ha litt luksus. Trives godt i cockpit på Milviz sin King Air 350i. Ikke så mange passasjerer nå i disse coronatider.... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Rolf Skau Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Gamlehaugen er ikke modellert ser jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Fjøsanger og Fyllingsdalen bak Løvstakken. Min barndoms dal som det heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 Har mange ganger lurt på om det er mulig å få gjort noe med de stygge klossene som representerer tunnelmunninger. Det hadde jo forøvrig gjort seg med fotoscenery (og kansje en modell av Gamlehaugen) 😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. mars 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2020 Du får trygle å be hos de som tryller i sceneryverden da ... Andrew har så vidt meg bekjent lagt ned videre utvikling til P3d så ikke noe å hente der (tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2020 Har funnet frem til tunnel-filen, og startet med å justere teksturene. Ikke så lett. Formen kan jeg ikke gjøre noe med. Skal forske litt på dette. Jeg har i allefall fått kledd inn tunnelkransen med vegetasjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.