Jan Tore Pettersen Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Fant denne freewaremodellen på nettet,det fantes også en oppdatering som gjør håndteringen mer realistisk.Flyr den vanlige testrunden fra Værnes inn i en fjord i lav høyde og opp dalen og snur og flyr tilbake,synes det er en fin og kjapp måte å se hvordan flyet oppfører seg.Denne MIG-en var ikke verst,må jeg si. Russerne er glade i lysegrønt Effektive airbrakes på denne Ble ikke noen screenshots mens jeg snudde for å fly tilbake,hadde mer enn nok med unngå å gå i bakken... Profilen til Mig 21 Inn for landing med sidevind Opps..der var det visst en WIF som måtte avbryte... Takk for titten! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2019 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2019 Stilig flygeredskap det der, men en håndfull å mestre. Flotte bilder og et forfriskende innslag i vårt forum. Hvor fant du denne, hos «Skunkworks»? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Du kan laste den ned her:http://www.lockonfiles.com/files/file/2037-fsx-p3d-mig-21mf-model/ Det er tre zipfiler:selve modellen,en installer og en pakke med manualer. Oppdateringen finner du her:https://flyawaysimulation.com/downloads/files/5609/fsx-mig-21-update/ Finnes også noen repaints,bl.a. på flightsim.com og avsim,måtte snekre litt på dem for å få VC til å vises ordentlig. Denne maskinen er ikke særlig villig til å komme seg opp i luften,takeoff gjøres med flaps inne,noe trim opp,og den løfter seg ved ca.300 km/t.Stall og spinn kommer gradvis,og det går an å ta seg inn igjen,er ikke som Phantom,der alt håp er ute,hehe.Den lander helt greit med full flaps,ikke noe hokuspokus der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Er det samme maskinen som en del her på forumet fløy en del for noen år siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2019 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2019 Glemte å spørre hvilken sim du bruker ? Sjekket linkene, og ser at modellen ikke er kompatibel med P3D4, og det forklarer vel hvorfor den har gått under radaren . Jeg hadde en bra modell fra "Skunkworks" som var oppgradert til V4, men den var så slitsom å fly, at jeg lot den stå igjen i hangaren . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 2. september 2019 Forfatter Del Skrevet 2. september 2019 Har P3D v2.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2019 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2019 Akkurat, da forstår jeg, men uansett er det fine bilder av et ikonisk fly, og artig å se varierende erfaringer i forumet 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 3. september 2019 Forfatter Del Skrevet 3. september 2019 Sitat Jeg hadde en bra modell som var oppgradert til V4, men den var så slitsom å fly, at jeg lot den stå igjen i hangaren Ja,den var vel payware og mye mer realistisk da,den mig'en jeg har inneholder nok en mye "snillere" air-fil,freeware har en tendens til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.