Kim Kristensen Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Med halen til det som ser ut som en Tu-95, importerte motorer og fra samme produsent som den mer kjente IL-2 Sturmovik, presenteres Sovjets første jetbomber IL-28 som i NATO gikk under navnet Beagle, et fly helt etter min smak med andre ord 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Veldig interressant å følge utviklingen framover fra de første jetbomberne på slutten av 40-tallet og utover på 50 og 60 tallet,det var veldig mange av dem! Her er noen flere fra samme periode: North American B 45 Tornado (First Flight 1948): English Electric Canberra (First Flight 1949): Sud Aviation Vautour 2B (First Flight 1952): 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2019 Mye morsomt der ja, mye likt også, så man kan jo lure på hva som er tysk teknologisk påvirkning der 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2019 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2019 Ja dette er en tidsperiode helt etter min smak også . Har skutt ned en hel del av Beagles i den gamle DCS . Canberra`en flyr jeg regelmessig i P3D4 og Sud Aviation Vatour så jeg gjøre imponerende manøvrer utenfor en flybase ved Reims i Frankrike i 1973 . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.