Erik Haugan Aasland Skrevet 21. april 2019 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg er i tenkeboksen om å kjøpe Thrustmaster sine TPR-rudder-pedaler, og må da selge mine vidunderlige MFG Crosswinds. Ville bare sjekke om det er noe interesse her før jeg evt. bestiller nye. Som de fleste vet er MFG-pedalene noen av de beste på markedet, men mistenker at Thrustmaster vil overgå dem (og det bør de, med en pris på rundt 5-6000 kroner). Jeg har vært strålende fornøyde med mine MFG'er, og har ikke noe problem med å beholde dem (annet enn den evige jakten på noe "enda bedre"). Betalte drøyt 3000 for dem for i Desember 2017 (inkluderer en ekstra "cam", som visstnok er best for GA-flyvning, noe jeg gjør 100%). Totalt med toll ble det bortimot 4000, så jeg ser om 2500,- en rimelig pris her. Pris: 2500,- Bor i Arendal, og det beste er vel om den hentes, men vi finner ut av det. Kan ta bedre bilder om ønskelig. Bilde av "simpit" for referanse - voksen seriøs bruker av pedalene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Hei, Er disse fortsatt til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2019 Hei, Jepp, det er de. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Solgt. Håper de kommer til nytte og gir stor glede. Jeg ser frem til å se kontrasten mellom MFG Crosswind og Thrustmaster sine TPR... 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.