cptseiersten Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Mye jobb med hu her, burde vel være to i cockpit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Gjelder å sparke ror med sånne lange tuber. Landet sist 2015 Schipol med en KLM 747, satt helt bak. Hele kroppen ble slengt side til side og det hørtes ut som halen skulle knekke av. Sånn er det vel bare i noe sidevind (real-life). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 29. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2019 Hehe, enig! Men siden jeg er helt fersk, og alene.... på denne maskinen, ble det vel mye workload på finalen😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 2 timer siden, cptseiersten skrev: Hehe, enig! Men siden jeg er helt fersk, og alene.... på denne maskinen, ble det vel mye workload på finalen😂 Fin maskin dette her. Begynner å flyr den real life i løpet av året. Gjelder å være forberedt og gjøre unna ting så ikke workload bygger seg opp, spesielt på final 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Gratulerer!! Skal du fly for Widerøe? Jeg får trene på å få inn en bra flow som sitter i ryggmargen..😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. mars 2019 Premium Medlem Del Skrevet 30. mars 2019 Grattis med ny jobb Jan Reidar 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 På 30.3.2019 den 7.46, cptseiersten skrev: Gratulerer!! Skal du fly for Widerøe? Jeg får trene på å få inn en bra flow som sitter i ryggmargen..😉 Takk for det! Nei, er ikke Widerøe men for en annen stor Dash 8 operatør i Europa 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Ok, god tur og happy landings😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.