Arne Sundsbø Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Denne fremre Overhead til B737 har ikke full størrelse, det er verdt å merke seg( bredde 41,5cm). Den ligger i esken den kom i og er ikke pakket ut, så den er ubrukt. Jeg hadde jo ikke sjekket nøye nok hva jeg hadde bestillt og trodde den var i full størrelse. Jeg ga over kr 12000 for den pluss ca 4000 i moms og selger den for kr 4000. Spesifikasjoner og omtale her: http://www.vrinsightshop.com/shop/step1.php?number=61&b_code=B20111209013725 Det er den store utgaven, utgave PRO. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Jøss, må bare si jeg er imponert (off-topic). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. mars 2019 Premium Medlem Del Skrevet 30. mars 2019 Må jo være et røverkjøp 🤯 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Hei. Ja når dette er den store typen og med vekt 7 kg(har akkurat den samme selv) så er dette ett røverkjøp til kr 4000. Selv betalte jeg ca kr 18000 inkl avgifter inn til landet for ett par år siden. Løp og kjøp. Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Sørensen Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Er det et plug and play panel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2019 Ja, jeg har ikke pakket det ut men skal være plug/play Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Sørensen Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Hvor i Norge bor du? Har du et nummer jeg kan kontakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Sørensen Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Kan du legge ut noen egne bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2019 Hei Tobias, jeg sendte deg en melding her på flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Ooooooooo!!! hadde tenkt å handle MCP som den neste tingen til hjemme cockpiten min. Men om ikke denne er solgt enda så tar jeg den gjerne, siden jeg ikke må ha full størelse, er denne midt i blinken saitek multi tingen kan leke MCP en liten stund til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 22. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2019 Den er solgt nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.