Nevian Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Kikker litt på innflygingen til Kastrup (EKCH), ILS DME RWY 30 via TESPI2D. Her er det en VOR involvert, og min første tanke er at måten å gjøre dette på er å fly 89° fra TNO til jeg krysser og følger 129-kursen fra VOR - for så til slutt gjøre u-svingen til ILS. Har jeg forstått det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Alle STARs til CPH er basert på at man før vektors til finalen. Det finnes ikke noen oppskrift for å posisjonere seg på egenhånd, så om du flyr alene uten ATC så ville jeg ha fløyet rett til KAS VOR og startet derfra. Eller selvvektorert meg inn på finalen til bane 30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg pleier å gi meg selv vektorering når jeg flyr airlinere. Flyr jeg GA så hender det at jeg ofte flyr en full procedure VOR approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 G1000 er fin Robert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.