Hans R Arntzen Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 God kveld! Akkurat startet på min første longhaul på veldig lenge. I tillegg med et fly jeg ikke kjenner så altfor godt. Egentlig har jeg sjelden tålmodighet for langturer, holder meg vanligvis innenfor 3 timer. Denne har dog en flytid beregnet til 10 t og 35 min... Say no more. Turen går fra Amsterdam til San Fransisco i en B789 fra våre nederlandske venner KLM. ********** Planlagt routing. Bruker LAX som foreløpig alt i dag. Boarding pågår. Klart og fint vær. Rimelig vindstille også - perfekt for flyging. Liker egentlig "ruskevær", men da er det best å sitte bak spakene på et fly man kjenner godt. Veldig lang taxing i dag. Taxet i ca 20 minutter. Skulle tro vi skulle taxe over Atlanteren... Nesten som å kjøre top modern traktor på landet dette. Kan jo se inn i stua til folk. Forlater Nederland til fordel for store Amerika. San Fran neste! Fortsettelse følger... Om ikke P3D krasjer. Skjer sikkert på final app etter over 10 timer i lufta. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Etter det som føles som evigheter er vi endelig framme i KSFO. Activesky melder om tett tåke. Så tett at vi må foreta en CAT3 landing. ******** Fra siste del av turen. Velkommen til San Francisco. Takk for turen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2018 Ser ut som både du og P3D klarte turen uten å krasje . Du er også flink til å finne gode vinkler som får bildene til å se ut som fra virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2018 Flott historie, flott fly og flotte bilder! Blir ikke bedre enn dette Hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 17. november 2018 Forfatter Del Skrevet 17. november 2018 Tusen takk for fine tilbakemeldinger For å si det sånn så blir det lenge til neste langtur... Min tålmodighet ligger ikke helt for den type flygninger At simmen ikke krasjet etter så mange timer er et under. Et ekte kjangsespill det der... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.