Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Skrevet 15. september 2018 Denne gangen har A2A holdt oss lenge på pinebenken angående V-tail Bonanza, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I mellomtiden bruker jeg tiden på å trene flyvning med høy vingebelastning og realistisk motorfikling Oooou herrlige .....A2A har kommet langt i å simulere flyvning !! 1 Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Den har blitt sluppet for mange timer side ;-) 1 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 15. september 2018 Ouuyess, da var den i hangaren, og lørdagskvelden blir helt utenom det vanlige Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Skrevet 15. september 2018 Ute på testtur byttet til Gtn 650/750 må jo ha instrumenter som er ok 👍 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Skrevet 15. september 2018 Ble en flott tur ENCN (Kjevik)ENNO(Notodden) Kjempemaskin blir flere turer i denne ja 😜 👍 1 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Nice, gleder meg til å få denne inn selv og prøve Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 16. september 2018 Sitat Ute på testtur byttet til Gtn 650/750 må jo ha instrumenter som er ok He he du var rask å komme deg i lufta, selv sitter jeg fremdeles å leser manuals Sitat Nice, gleder meg til å få denne inn selv og prøve Ja det blir spennende å høre din dom over denne modellen, den virker usedvanlig bra gjennomført Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.