Gå til innhold

Glamorous Gal


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det går rette veien !  Etter at A2A har finpusset Spitfire`rn er turen nå kommet til P-51D Mustang,  både sivil og militær utgave.  Jeg har lenge flydd den militære i både FSX og de første variantene av P3D.  Nå gjelder det P3D4 64 bits,  og denne gangen falt valget på den sivile / restaurerte Mustangen.  Den trenger neppe noen nærmere presentasjon,  så jeg kan bare direkte konstatere at A2A har gjort jobben sin,  og vel så det.  Det er sjelden jeg blir skikkelig nervøs ved første prøveflyvning av en ny modell,  men dette utysket fikk fram svetteperlene i samme øyeblikk som motoren startet.  Det ristet og skranglet,  og lyden var øredøvende (  jada,  æ har gode høytalere,  og lyd er viktig for innlevelsen ). Dette er en modell som skal behandles etter boka,  så her snakker vi om å varme opp motoren og følge nøye med på temperatur og trykkmålere.  Selv taxingen fikk opp blodtrykket,  og under take off var jeg nær ved å besvime,  for ikke å snakke om under landingen.  Denne dama må behandles bestemt,  og med full oppmerksomhet .  Har ikke hatt det så artig med flysim på leeenge  :o :)

 

mu3.jpg

mu1.jpg

mu2.jpg

mu4.jpg

mu5.jpg

mu6.jpg

mu7.jpg

mu8.jpg

mu9.jpg

mu10.jpg

mu11.jpg

mu12.jpg

Endret av Ernst K.Furuhatt
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...