Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Neppe så store forskjeller på denne modellen i FSX og P3D,  da det ikke er så avanserte systemer som simuleres,  ( men generelt husker jeg at overgangen fra FSX til P3D ga mykere og mer presise flybevegelser ;) ).  Hvordan opplever du lydkvaliteten i FSX ?  Jeg endte opp med å blande lydfiler fra C-47 "TuFun" og original-lyden,  og det gjorde stor forskjell  ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Neppe så store forskjeller på denne modellen i FSX og P3D,  da det ikke er så avanserte systemer som simuleres,  ( men generelt husker jeg at overgangen fra FSX til P3D ga mykere og mer presise flybevegelser ;) ).  Hvordan opplever du lydkvaliteten i FSX ?  Jeg endte opp med å blande lydfiler fra C-47 "TuFun" og original-lyden,  og det gjorde stor forskjell  ! :D

Ikke helt patentlige lydfiler nei. Jeg satte inn lydfilene fra Milviz sin Cessna T50 Bobcat.  Disse låter mer riktig, men det er jo ingen P&W motorer på Bobcaten. Denne er utstyrt med 2 Jacobs R-755-9 radialer. Er nok mulig at C-47 ligger nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...