Gunnar van der Meeren Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Hei alle. det er ikke så mye tid jeg har hatt til simulatoren i den senere tiden. Jeg har mistet jobben, og har hatt fokus på å komme meg videre på egenhånd. Da har hobbyene blitt parkert. Men, så hender det innimellom slagene at det klør litt i fingrene. Jeg fikk litt dilla på Spitfire etter å ha vært på Flydagen på Sola. Så fant jeg frem litt dokumentasjon om 331 skvadronen. Dette var en norsk skvadron som opp gjennom krigsårene var oppsatt med flere varianter av Spitfire. I 1944 (på slutten av perioden på North Weald) fikk skvadronen Mk IX. Jeg har prøvd å gjenskape 3 av disse (uten at jeg har så mye referansemateriale). FN D, FN B og FN Z på RealAir sin gode gamle Mk IX modell. Endret 3. juli 2018 av Gunnar van der Meeren BMP filer i opplasting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 3. juli 2018 Nydelige bilder, og RealAir sin Spitfire er av beste sorten! Synd den bare hører hjemme i FSX, men vi har førsteklasses trøst i A2A sin P3D- variant 😉. Lykke til med jakten påny jobb 😕 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.