Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 24. april 2018 Kanskje ikke helt On Topic, men jeg synes denne var arti, og det viser hvor langt enkelte går for å lage replikaer av fullsize motorer. Det var iallefall to-tre flymotorer her inne, inkludert hjemmelaget turbojet? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Mye bra her,jetmotoren helt på slutten hadde litt Starfighter-uling,hehe. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 24. april 2018 Utrolig gøy! Det er nesten som man gleder seg til å bli pensjonist Bare 40 år igjen... Sniker inn en video fra vår nabo i sør, Find Hansen. Artig skure som lager gamle stamp-motorer i miniatyr. Ikke akkurat fly, men vi skriver den inn i boka for oss mekanikk-interesserte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. april 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. april 2018 Ahh. Glimrende. Det er også en rekketolver i filmen jeg la ut ( Hvis det ikke er en V12 da?!). Var det ikke rekketolvere i feks den engelske Spitfiren, og p-51 mustang?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Olav Seltveit Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 13 timer siden, Kjetil Håvan skrev: Ahh. Glimrende. Det er også en rekketolver i filmen jeg la ut ( Hvis det ikke er en V12 da?!). Var det ikke rekketolvere i feks den engelske Spitfiren, og p-51 mustang?! V-12 Rolls Royce Merlin i spitfire. Sene modeller hadde Rolls Royce Griffon. En V-12 som Merlin, men med høyere ytelse. P-51 hadde også Merlin motor, men denne var lisensprodusert av Packard i USA. Tidlige P-51’s hadde Allison motorer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.