Geir Teigo Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Et par pittesmå bilder fra kveldens samling. Her etter landing og samling på pir C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Takk for en flott tur fra EKCH til EHAM. Mye trafikk og full ATC-dekning. Vi var vel ca 15 stk på tur inn samtidig på EHAM, så det ble litt travelt på innflygingen. Men meget flink ATC tok oss inn på rekke og rad uten problemer og vi landet alle trygt på 18R for så å taxe ca 10 min til Pir C hvor bildene fra. Da blir det retur fra EHAM på søndag, ca kl 20.00. Velkommen til de som vil være med oss. Vi møtes på PIR C og benytter skype til interncom. God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Lively shots, rart å se det fra lufta, pleier å se det fra synspunkt speilegg eller sushi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2017 Har vært knot å ta bilder med Snaper ettersom jeg må ned på taskmeny og venstreklikke på ikon siden minitastaturet i cockpit ikke har printscreen tast. Jeg skal assigne PrtScr i fsuipc til en knapp i CP, så kan det bli flere shots fra denne kanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.