Geir Teigo Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Har du et kort liggende å støve? Jeg kjøper Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Mulig jeg har et (kanskje to). Sjekker i morgen og gir tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Ok Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Jepp, har et liggende (BBI-32 Button Box Interface - With Connectors (BBI-32). Forseglingen er brutt, men korter er ubrukt. Du skal få det for 250,-, men da må jeg få en omvisning i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 Tusen takk for tilbudet, men jeg trenger å kontrollere akser også. Tenkte ikke at LeoB også har rene buttonskort, så det var ikke spesifisert. Ønsket om å kjøpe kort står enda, men altså MED akser + buttons Simmen kan besiktiges uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 7. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2017 Skal lete litt jeg, Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Tusen takk for tilbudet, men jeg trenger å kontrollere akser også. Tenkte ikke at LeoB også har rene buttonskort, så det var ikke spesifisert. Ønsket om å kjøpe kort står enda, men altså MED akser + buttons Simmen kan besiktiges uansett Ah, skjønner. Har et slikt, men bruker det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 7. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2017 Ein slik ein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Ja den kan fint brukes. Kjøpte jeg ikke et slikt av deg tidligere også mon tro? Da blir det plutselig mulighet til å se på det grafikkrelaterte problemet ditt jeg hørte om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.