Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 29. november 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2016 Har bestandig iritert meg over taxe og landingslys som ser ut som de er "klistret" på bakken. Med andre ord, urealistiske. Oppdaterte i dag min P3d b777 cockpit med ny versjon av Sim-Avionics systemsoftware og tilhørende ny flymodell. Flymodellen kom med ny ekstern belysning og fikk omsider landings og taxelys som er mange hakk mere realistiske en jeg har sett før. Bildene under gir ikke "full valutta", på kvalitet, men en liten smak... AoN A1 01L Uten lys. Med bare runway turnoff lys tent. Med taxelys og runway turnoff lys tent. Med bare landingslys tent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Noen av de bedre lysmodifikasjoner jeg har sett. Veldig bra. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.