Gå til innhold

Endelig på tide!!!


Anbefalte innlegg

For ca 2 år siden fyrte jeg opp War Thunder for første gang, og nå nylig er endelig replay funksjonen i similatoren tilgjengelig for oss PS4 flygere også, fåreløpig er det rimelig vanskelig å finne sine egene flighter, men det kommer seg vel etterhvert når betaen er ferdig, så fåreløpig får jeg nøye meg med å knipse bilder av andre, funker jo fjell det også. ;D ;D

nh1iylJ.jpg

BiO4UBx.jpg

J7Wzt80.jpg

9MUYB7X.jpg

0RebQsu.jpg

BDmdZjw.jpg

yW85jCl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å peise på, bestilte mitt VR headsett til PS4 allerede i mai, joysticken min er også i ferd med å ta kvelden, så vurderer å skaffe meg Thrustmaster joysticken som er laget til PS4 og WT :)

Eneste negative med WT er at det krever sin tid å låse opp nye fly, men samtidig får mann god tid til å lære seg nye fly.

Eventuelt spytter du inn litt cash på et premiumfly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig en reprise av en av mine flighter, den gikk rakt åt skogen, men det får heller være så.

Unge og lovende kommer seg i lufta og knekker av nordover.

Bxa12Vp.jpg

kuPKSDm.jpg

FnnPBO3.jpg

rOx2Ifv.jpg

 

Oppdager kontakter forut, de har tydelig sett meg så gjør meg klar for det uungåelig møtet.

En6Bbfv.jpg

 

Knekker av mot det jeg tror er en F2H Banshee.

l1PdNOL.jpg

 

Som det tydeligvis ikke var, det der er en oppgradert F9F med oppdateringer Amerikanerne lærte i Korea.

RMHHXbR.jpg

 

I det jeg nærmer mer halen til F9F'en skjedde dette...

BkdvfXt.jpg

ylVN9hh.jpg

 

Denne sniken har kommet seg bak meg, uten at noen på laget mitt har reagert, da går det som oftest slik.

L5wDsME.jpg

Sm2FcBB.jpg

BeRSOLS.jpg

Heldigvis har Mig'en katapultsete, så klar for nye turer snart nok. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...