Gå til innhold

Lørdags-godteri .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hawk T1/A Advansed Trainer fra Just Flight.  Var knapt kommet hjem fra ferie,  så stod denne karen utenfor hangaren og ville inn.  Hadde ikke hjerte til å la han stå utenfor,  og siden været var nydelig,  stakk vi til værs omgående.  Egentlig rart at ikke flere har fått opp øynene for denne modellen,  da den avgjort er noe av det beste i typen avansert overgangsjet,  og ambisjonene til å lage en toppmodell er til stede.  Om de har lykkes er jeg ikke den rette til å svare på,  da jeg foreløpig er helt fersk student, tidlig i utsjekksrunden  ??? Ganske bratt læringskurve,  og nidlesing av flight manual er å anbefale.  Mange systemer som må startes etter riktig prosedyre,  og så bør den flys etter boka,  ellers kan utfordringene bli i tøffeste laget.  Jeg skal ikke påstå at jeg gjorde alt riktig,  men jeg fikk i alle fall en hyggelig flytur og noen utfordrende landingsrunder  ;D

h1.jpg

 

h2.jpg

 

h3.jpg

 

h4.jpg

 

h5.jpg

 

h6.jpg

 

h7.jpg

 

h8.jpg

 

h9.jpg

 

h10.jpg

 

Fortsatt god helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...