Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. august 2016 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2016 Hawk T1/A Advansed Trainer fra Just Flight. Var knapt kommet hjem fra ferie, så stod denne karen utenfor hangaren og ville inn. Hadde ikke hjerte til å la han stå utenfor, og siden været var nydelig, stakk vi til værs omgående. Egentlig rart at ikke flere har fått opp øynene for denne modellen, da den avgjort er noe av det beste i typen avansert overgangsjet, og ambisjonene til å lage en toppmodell er til stede. Om de har lykkes er jeg ikke den rette til å svare på, da jeg foreløpig er helt fersk student, tidlig i utsjekksrunden ??? Ganske bratt læringskurve, og nidlesing av flight manual er å anbefale. Mange systemer som må startes etter riktig prosedyre, og så bør den flys etter boka, ellers kan utfordringene bli i tøffeste laget. Jeg skal ikke påstå at jeg gjorde alt riktig, men jeg fikk i alle fall en hyggelig flytur og noen utfordrende landingsrunder ;D Fortsatt god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Fancy, har ikke fått med meg denne, er den basert på den Britiske eller Amerikanske Hawken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. august 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2016 Dette er den britiske, samme som Red Arrows bruker . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.