Inge Jenstad Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Jeg opplever å få feilmelding 403 Access to this resource on the server i denied ved første forsøk på innlogging. Når jeg gjentar prosedyren med innlogging (og med forhåndsutfyllt passord begge gangene - "Husk meg på denne datamaskin"), så går det greit. bruker URL http://flightsim.no/forum/ ... Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Merkelig. Må sjekke hva det kan skyldes. Siden du skriver "første gang..." går jeg ut fra at andre forsøk går bra. GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2016 I dag gikk det glatt. Kanskje fordi jeg "frisket opp" linken? Ikke noe stort problem, hvis ingen andre rapporterer det samme. Ellers: Keep up the good work!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.