Gå til innhold

En fin dag i Tromsø ;-)


Anbefalte innlegg

Det er custom texturer, samme som på Bardufoss, laget av Kjell Arild. Helt siden vi fikk i gang et Tromsø foto, har jeg siklet over nytt 10cm materiale der jeg så apron som på bildet. Prøvde å rendre 10cm, men det ble jo for grovt. Men ikke nå lenger, jeg produserer dette med Airport Design Editor. Det er moro å få til en slik apron, men det er svartedauden å dra alle taxestripene.

 

Terminalen har og fått en realistsisk "kjeller" ved gatene, tårnet har fått gjennomsiktige vinduer og korrekt Tower View, etc. Og jeg har slettet kantstriper fra ENCN og ENTC fotoet, så de må oppdateres. Dette skulle vært ute for download nå, men jeg må gjøre ferdig noen flere småting først. Kom nemlig i drivet og laget en serie med nye gmax modeller, så jeg fikk litt mer å følge opp enn jeg hadde planlagt :-p

 

PS: Jeg må selvfølgelig igjen opplyse om at jeg ikke gjør alle flyplasser slik som på bildet. For metoden som brukes er steingammel Assembly kode, og LM har ingen planer om å fortsatt støtte det, regner med det er det samme for nyere versjoner av FSX. Men jeg måtte ta ENCN, ENSK, ENTC, ENBM og ENHV uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...