Benjamin Hennes Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Heisann! Lenge siden jeg har tatt meg en langtur så nå var det på tide Er i skrivende stund klar til å pushe på Heathrow for å sette snuten mot Canada og Toronto som ACA849. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Lurer litt, når du tar disse langturene, tar du deg kaffe pauser? Eller sitter du å følger med at maskinen ikke plutselig får egen vilje og tar deg par og 20 runder rundt Bermuda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Cockpitten forlates med jevne mellomrom, det kan bekreftes PS4en blir også hyppig benyttet på disse turene. Kobler den opp til Lower EICAS, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Lurer litt, når du tar disse langturene, tar du deg kaffe pauser? Eller sitter du å følger med at maskinen ikke plutselig får egen vilje og tar deg par og 20 runder rundt Bermuda? Time acceleration, for å snakke for meg selv på disse langturene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Skjønner, hadde selv en tur over fjorden med gode gamle Lago F-16 tilbake i FS9 tiden, i hovedsak gjennom mellomlandinger på Island, Grønland og div Amerikanske flybaser før jeg kom til Nellis og Vegas etter noen dagers flygning, det fikk holde etter den turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Hehe,hadde en slik tur jeg også,fra Trondheim via Stavanger til Dublin,og videre over dammen til USA et sted,husker ikke hvor. Det jeg husker er at det tok lang tid og at jeg forlot simmen i lengre perioder,hehe. Fløy med PMDG 737 og brukte Navigraph sine kart til å plotte inn ruten i FMC. Greit å ha gjort det,men det var ikke noe for meg,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.