Ole Almenningen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Kjemisk fritt for flightsim, men regner med dette går greit i kaffekroken(?) Bandet "mitt" og jeg deltar i thestream konkurransen på TV2 og trenger litt hjelp til å få strømmet bidraget vårt. Noen som har 3-4 minutter til overs og gidder å streame denne? http://www.tv2.no/thestream/auditions/entry/22373454 (han blekfeite bak bassgitaren er undertegnede ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2016 : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ubbe Nilsson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Låter kanon-bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Takk for det Vi er fullt klart over at vi ikke akkurat er "Toto", men det er i alle fall VÅR låt, og ikke nok en cover av "Over the rainbow". Og, viktigst av alt, kjemisk fritt for AutoTune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kjenstad Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Er det noen av dere som har Crusaders som favorittband? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Om ikke absolutte favorittband, så husker jeg vagt at det ble øvd til basslinjene på Street Life Absolutt mye bra fra dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.