Andreas R.Pettersen Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 Utrolig hvor flott norge har blitt, hadde meg en liten tur i mellom ENNO og ENSD Siter
Kim Kristensen Skrevet 22. februar 2016 Skrevet 22. februar 2016 Stilig, savner en norsk flaggbærer i Norge i dag, Braathens hadde også de fineste fargen på Norske passasjerfly i SAFE tiden Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. februar 2016 Premium Medlem Skrevet 22. februar 2016 He he he, det var en ny vri ;D Har du malt den selv ? Gler meg noe vannvittig til den nye VCen og lydfilene til denne modellen. Og ja , Norge er stadig langt framme i utviklingen av scenery Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Skrevet 22. februar 2016 Kim: må si at jeg savner braathens, kan jo hende vi får en ny flaggbærer i norge en gang Ernst: har nokk det, var en paint æ laga før et par år siden, og du e ikje aleina om å vent på den vc, godt og se at den blir videreutvikla, manfred jahn har gjort en knall jobb med denna modelen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.