Gå til innhold

Første bilde


Anbefalte innlegg

Knallfint bilde !  Flyr du i P3D  eller FSX ?  Lurte på om denne modellen fungerer i P3D3.1 ??

 

Takk for det!

Den fungerer for de aller fleste. Men for noen få andre, inkludert meg så fungerte det ikke med en gang. Derimot etter strålende hjelp fra supportteamet til Flight1 og noen bytter av diverse filer så fungerer det 100% :) Problemene gikk ut på at settings i maintenance panelet ikke ville lagres og at beacon blinker inne i cockpit. Men om du skulle støte på problemer, så gi beskjed, så skal jeg sende de nødvendige filene som må byttes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Flight 1 B200 Super King Air etter "Løp og kjøp" anbefaling fra Jan Reidar Storelvmo i en tidligere tråd. Jeg har ikke angret  :) Eneste jeg kan sette fingeren på er VNAV som ikke er simulert. Men her får man ta frem descent tabellene. Den er etter min mening en drøm å fly SID departures og  STAR approaches, hvilke for øvrig kan oppdateres gjennom Navigraph. Alt i alt en flott simulert turboprop, og meget egnet til bruk på flyplassene i AoN.

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...