Kim Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Koser meg mer og mer i den fantastiske atmosfæren War Thunder leverer, alt fra lavtflyging i trange Norske fjorder til høytflygende turer over Sentral Europa. Her kommer en kjapp serie fra den siste uken, ekstra info over bildene. Takk for titten for denne gang. Hvem sa at Heinkelen ikke kunne brukes til lavtflygning? Spaningstur en rolig kveld over Nordsjøen. Påskestemning ved Bastogne, haleror er oppskrytt. En Tysk turist forut for sin tid i innseilingen til Sognefjorden, nok en hipster med andre ord. Ikke bare Tyskerne som drar på sightsing, denne Amerikaneren tok en nærmere titt på den internasjonele flyplassen i Berlin Eskorteoppdrag nær Ruhr regionen fra tidligere i dag. Et Swordfishbilde får dere også tåle, storkoser meg hver gang jeg tar den med på tur over fjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 Jøss, du har hatt det travelt ;D , er alle disse flyene AI eller flyr du de selv? Har de brukbare virtuelle cockpiter, og kan man bruke TrackIr ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Ikke så travelt, bare mye å leke med, samt at når man spiller mot andre varer skjeldent en runde mer enn 15-20 min max, kun koseflygning som varer i timesvis Jeg flyr kun et fly på hvert av disse bildene, AI fly finnes, men kun i div missions, som den med B-17 formasjonen på det ene bildet. Skal man fly formasjon er det riktignok ikke værre enn å finne seg en wing man. Om du ser bort fra en del av bombeflyene så kommer så og si alle flyene med VELDIG flotte cockpiter, og ja TrackIr funker , tror det er et must for alle som spiller WT via pc, skal også være kompatibelt med VR headsettene som kommer i år, litt mer spent på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2016 Du verden, de VR-headsettene ser jo ut til å fungere veldig bra, håper dette er noe som kan brukes i P3D3 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Definitivt, VR headsett kan bli veldig interesant når de kommer på markedet i år, har selv tenk å kjøp Playstation sin utgave siden den er kompatibel med War Thunder på PS4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.