Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 3. februar 2016 Norge utvikler seg raskere enn man klarer å forflytte seg ;D Ikke før jeg har linet opp på finalen til ENNO, så melder Andrew om ny oppdatering av AON ! Dermed bar det nordover igjen, og for å skåne mine medmennesker, blir det bare en kjapp flight fra Skagen til Helle . Måtte jo få med meg siste nytt fra Vesterålen, samtidig som jeg kunne nyte vakre Lofotveggen på vei til en passelig utfordrende landing på Helle 8) Spennende at så mange dyktige utviklere har satt sitt preg på Norge, det være seg både betalingsscenery og freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Som vanlig kjempeflotte bilder, Lofoten gir fantastisk gode fotomuligheter med all snacksen som vi har fått her på berget, Skrova ser kjempflott ut på det siste bildet der!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.