Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2015 På årets siste dag måtte det feires, og da tenkte æ ikke på kalenderen med champis og kalkun . Neida, her feires vårt forums entusiastiske scenery-utviklere som sørger for at FS-Norge er et levende scenery under stadig utvikling. Skulle egentlig ha tatt en tur i HELE Norge på kryss og tvers, men nøyer meg i denne omgang med en tur fra Bodø til Bardufoss i MILVIZ fantastiske T-38A, for anledningen i fargene til NATO, og med bagasje-boks under buken Take off fra Bodø AB en kald og vinterlig ettermiddag. Lar meg stadig imponere over P3D3.1 sin simulering av vinterlys, og AoN scenery av Bodø med omegn. Setter kursen mot nord over et vinterkledd landskap. Passerer i 12000 fot over Hamarøy . Inbound for touch and go på Evenes, "prikk lik" slik det tar seg ut real . Såvidt nede på Evenes, så bærer det videre mot Bardu . Nyter noen minutter i lav høyde gjennom de store dalområdene i det vi nærmer oss Bardu. Svinger forbi Setermoen. Også her har vi landingsstripe or dristige "bushpiloter" med dertil egnede fly 8) . Downwind Bardufoss. Temperaturen har krøpet godt under null, så her var sikten noe redusert av den kalde luften. Short finale Bardufoss, og velkommen til et flott og oppgradert scenery !! Touch down, lar skuta gli av seg hastigheten med høy nese, mens æ nyter utsikten Taxer til anvist parkering, slår av motorer og instrumenter og puster inn den kalde, arktiske luften. He he, lett å la seg rive med av fantasien.... :-\ , men det er jo nettopp det det handler om Gleder meg allerede til mange, fine turer i året som kommer. Godt Nytt År. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nord-Norsk vinteridyll på sitt beste, godt nytt år Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell K. Bergli Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 godt nytt år til deg og alle andre på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.