Gå til innhold

Ny runde P3Dv3. Ålesund-Florø


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Flott bildeserie,  takk for den  :) .  Slike screenshot-serier er egentlig den beste måten å utveksle erfaringer,  så det er å håpe på at flere benytter seg av dette  ;) .  Ser at både vær og landskap er på høyde med det beste.  Det "koster" å være tidlig ute med det nyeste,  og denne gangen var jeg ikke helt sikker på hvor lurt det var å kaste seg over versjon 3 av Prepar,  siden versjon 2 fungerte så bra.  Mange flyplasser, landskap og flymodeller lar seg ikke uten videre overføres til v3,  så det var litt stusselig i begynnelsen.  Nå får vi bra "betalt" i form av en flysimulator som har ryddet bort mye grums,  og med utviklere som ser framover . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Helt klart. Det er en sjangs å ta å gå over på ny versjon. Jeg må bruke eldre AMD grafikkdrivere, da de har gjort en gigablunder hos LM denne gangen, men med 14.12 drivere for AMD kort går det så det griner. Må si det jeg er mest imponert over er at AI trafikk ikke påvirker frames nesten overhodet, samt at man kan sette cloud visibility lengre enn før, nesten unlimited. Så er det som i v2 kult å fly i skikkelige volumetrisk tåke og skyer, noe man kan se langt etter i FSX.

En annen ting og se skyene driver over rullebanen når man går inn for landing. Å se skyggespillet over bakken slik, får frem mye bedre dybde i P3D enn FSX for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...