Gå til innhold

Romjulsflight


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det var vel ingen overraskelse at den foregikk med Starfighter`n  ;D .  Samtidig ønsker æ å takke alle som har bidratt konstruktivt i forumet,  enten det gjelder den ene simmen eller noen andre.....  :).  Jeg har jo lenge gledet meg til FTX Norway,  men hadde ikke blitt særlig happy,  hvis det ikke hadde vært for alle gode forslag her i forumet.  Nå må jeg si meg meget fornøyd med hvordan Norge er blitt,  og jeg tror vårt lille land er priviligert i forhold til mange andre simulerte land.  Joda,  det er fortsatt feil og mangler,  men himmel og hav så mye bedre enn for bare få år siden !!!  Jeg kan meget godt leve med noen småfeil (  som jeg regner med blir ryddet på plass etter hvert ),  mens jeg koser vettet av meg med et landskap som er blitt sjokkerende bra.  En svipptur fra Bodø,  nordover via Steigen og sørover igjen,  skremmende likt virkeligheten  :) .

 

rj1.jpg

 

rj3.jpg

Andrews ENBO funker utmerket i kombinasjon med FTXN,  og nå er det blitt norsk småhusbebyggelse i Bodø,  akkurat som i virkeligheten  :D

 

rj4.jpg

I det jeg svinger nordover, blender Hjartøyene, Paradisbuktene og Bodø by med flybasen,  perfekt inn i det detaljerte landskapet.

 

rj5.jpg

Vi nærmer oss Nordskot,  fjellene,  holmer og skjær ligner på en prikk.  I 3-400 knots er det ikke vanskelig å oppleve dette som realistisk.

 

rj6.jpg

Vi suser inn mot Engeløya, til og med de karakteristiske svingene mot Engeløy-brua er på riktig plass.

 

rj7.jpg

Videre forbi "Batteri Dietl" og Bø på Engeløya,  ikke vanskelig å kjenne seg igjen.

 

rj7b.jpg

Kysten er fantastisk detaljert,  og det er blitt enda mer realistisk å fly VFR .

 

rj8.jpg

Tilbake mot Lundøya og Steigen.

 

rj9.jpg

Hjartøyene og Bodø dukker opp,  og vi legger oss i en landingsrunde over Bliksvær mot bane 07 .

 

rj10.jpg

Nede igjen,  og Widerøe og SAS er i rute .  Jeg flyr kanskje ikke så mye som før,  men hver flytur er blitt mer innholdsrik og hobbyen mer rikere,  tusen takk til alle som bidrar til at vi kan ha det så gøy  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...