Marius Risan Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 God kveld! Som de fleste her vet, så skal jeg slippe Jarlsberg sceneriet mitt på julaften, og alt er klart bortsett fra en ting: med ORBX Norge, får jeg dobbelt opp med scenery-objekter, og noen steder forsvinner flattenen min... Har prøvd å ha ENJB som 1 prioritet, og jeg har sletta alle enjb filer i FTXN mappen.. Noen som kan hjelpe meg her? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2014 Kanskje du skal slette de fra AON også : Sorry fant ikke ENJB filer der eller i Airstrips of Norway Men fant noen i Norske GA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Har bare FTXN aktivert, så AON og NGA skal ikke ha noe å si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Risan Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Da var problemet løst Hadde glemt en av enjb filene i FTXN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Kom selv på at jeg så doble tårn på ENGM etter installasjon... Hva fjerner jeg da mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ved å fjerne di filene som heter engm i ftx scenery 05 mappa mener jeg d var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ved å fjerne di filene som heter engm i ftx scenery 05 mappa mener jeg d var. For ENGM er det ifølge Andrew også en fil i ''ORBX\FTX_EU\FTX EU Nor06' som må fjernes/disables: 'FTX_EU_NOR_engm_grasspoly'. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 okidoky. Jeg sletter. Takk skal dere ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.