Gå til innhold

Kvelds-kos


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Carenado har lenge fristet med denne Sveitsiske designperlen av et fly,  PC12,  og jeg kjøpte den først og fremst for å nyte synet  ;D . Og så var den faktisk en behagelig overraskelse i lufta.  Siden vinteren er rett rundt hjørnet,  tok æ meg en tilbakelent nav-tur fra Bodø til Tromsø,  en fin januardag.

 

ca1.jpg

 

ca2.jpg

 

ca3.jpg

 

ca4.jpg

 

ca5.jpg

 

ca6.jpg

 

ca7.jpg

 

ca8.jpg

 

God helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Lekker fugl dette her. Hadde denne i Flight1 utgave for 2004. Jeg trives dog best med twins, så jeg venter på Milviz sin Beech 350i. Carenado sin utgave manglet litt "sjel", så den har jeg parkert.

 

Har akkurat fullført samme turen, bare motsatt vei, med en SK B736. Utrolig flott landskap på denne turen med fjorder, skjærgård og fjell av en annen verden.

 

Var forresten en Pilatus fra det Finske Luftforsvaret å suste over Bodø i sommer.

 

Hvordan er den på frames? Kjøpte nettopp Alabeo (som er et underbruk av Carenado) C207 og den var littt kranglete i P3D. En arbeidshest i Alaska, og perfekt for ORBX sin NA-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Selv takk Robert  :) .  Svein-Frode,  merker ikke noe belastning på frames,  men jeg bruker "bare" 2048-texturene,  da jeg synes det er mer enn godt nok .  Ellers har jeg ikke på skygger fra skyer og landskap,  da det stjeler mye ressurser.  Har heller ikke testet PC12 under avanserte forhold med mye vær og annen flytrafikk,  da jeg betrakter meg som en "simpilot light" med hovedinteresse innen flyhistorie,  og ikke lange flyturer med nøyaktig flightplan  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...