Christian Andrè Todal Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Supert, takk for info. Bestiller inngang selv ja. Men er gjerne med på transport. Noe spesielt å forberede seg på. Eller er program litt på sparket foruten når man er i Dome'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Noe å forberede seg på? Hmm - det må være å ha mye på visakortet det da. He he he. Programmet er for det meste spikret. Når du er på FSweekend for første gang, er vel tingen å bevare roen, for det er overveldende. Om kvelden er vi alle samlet. Vi går ut og spiser og hygger oss både fredag og lørdag. Samholdet begynner allerede på Gardermoen fredag morgen når de fleste samles der. Når dere ankommer AMS står Eigil og jeg og venter på dere ved Meeting Point. Deretter går turen til "godtebutikken", en time eller to med stopp hvor vi kan handle ting vi trenger. Når vi er ferdige der reiser vi til Harderwijk og hotellet. Nok en gang - velkommen til gjengen med "gale fly simmere". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2014 Så bra! Les hele tråden, så får du info om reiseplanen til den gamle gjengen! Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. oktober 2014 Den norske delegasjonen til FSWeekend er nesten klar: Thor Johannesen Eigil Mjåvatn Svein Johnny Nilssen Rune Iversen Vidar Eggen Øyvin Sommer Øyvind Vadseth Geir Teigo Egil Johnsen Karl Kristoffersen Jack J Jackson Bobbo Kristoffersen Per Johnsen Geert Rolf (som kommer kjørende) Richard Heggem Christian André Todal Det er ennå minst èn som mangler. Hører du, Tom? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg blir ikke med i år,dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det var synd å høre Ole Jonny, men vi sees sikkert senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hva med Hr. og Fru Fjeld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei Jeg er litt treig i avtrekkeren her. Hvor/hvilken side kan jeg bestille billetter til FSWeekend? Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei Christian, se link i tidligere innlegg. Men her er den: http://www.aviodrome.nl/tickets Hvis du ikke får det til, er det ikke så farlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2014 Da her jeg betilt billett på nederlandsk. Artig øvelse. Geir, jeg tror familien Fjeld må spare til den sjøgående farkosten de får levert i April. De er nok forsiktige med andre utskeielser for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Teit spørsmål fra en teit Svenskepensionist. Tenkte bestille billetter på nettet til eventet og lurer på en ting. Gjetter at det er EN billett HVER dag og ikke EN billett for hele eventet, eller..........? Så jeg trenger å bestille TO billetter? OK, det går an å LESE ALL informasjon på siten. Jag må ha TO billetter. :'( :-\ Jack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 En hver dag, men sjekk om de har to-dagers bilett. Tror der er 15-20€ pr dag GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 En snau uke igjen, gleder meg som et barn til juleaften! Har tenkt å dra mange år, men aldrig tatt meg råd. Otrolig nok ser jeg mest fram i mot å treffe alle supertrivlige FS-venner fra Norge, live. Blir det moro (for meg) eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. oktober 2014 Dette blir moro for oss alle, Jack! ;D Det er nok av spennende ting å se, enten man bygger cockpit eller flyr skrivebordet! Det er befriende å få bekreftet at man ikke er den elsdste, heller ikke den galeste..... ennå! : Edit: Og den dagen jeg ser at jeg ER den eldste OG/ELLER den galeste, er det vel bare å fortsette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hei alle som skal til FSweekend, Da er alt ordnet når det gjelder transport fra Schiphol til Aviation Megastore og videre til Harderwijk. Det samme er returen fra Harderwijk på søndagen. Da selskapet har gått sammen med et annet selskap, har de nå investert i finere og bedre busser. Prisen pr. person T/R vil være € 60. Etter hva jeg kan se, så er det 12 personer på fredag og 14 personer på returen. For de 2 som er ekstra på returen blir prisen € 30. Håper dette høres greit ut. SK821 skal lande kl 10.05 og jeg har satt oppmøte ved "Meeting Point" til 10.30. Ha en god dag alle sammen og gleder meg til å møte dere alle fredag formiddag. Er det noen som lurer på noe, kan dere ringe meg på (+47) 93051221 Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 29. oktober 2014 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2014 Det er jo perfekt, Thor Da er det bare å glede seg Synd med været, bare. Blir nok dårlig med utepils i år. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 He he he Rune, vi er jo forberedt på gråvær, så dette ser jo ut til å bli en nedtur. Ønsker alle velkommen til ÅRETS TUR - sees på Schiphol fredag formiddag. Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg synes været ser helt greit ut. Vi varmer fingrene på Runes Irske kaffe, så det går nok bra. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hadde vært hyggelig om vi kan sitte i nærheten på flyet nedover. Noen foretrukket seterad? De fleste har vel fått mulighet til å velge dette via sms eller epost nå. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2014 Rune skal passe på meg på rad 2, sete E og F. Vi pleier å møtes til frokost i andre etasje på kaféen i svingen etter butikkene på Gardermoen. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ok, det er ingen mulighet til å velge sete så langt framme for meg i alle fall. Da får jeg ta det som kommer Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hej alle venner! Vil kun fremføre et stort TAKK till alle FS-venner, ingen nevnt og ingen glemt, for en kjempetrivelig helg på FSWeekend 2014 og fremst for det sosiale samværet på kvellene. TAKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 3. november 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2014 Selv takk, Jack. Som du selv sa, det er veldig hyggelig å sette ansikter til signaturene. Vi hadde en strålende tur og flott FSWeekend. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Må også si takk til alle dere som var så åpne og trivelige mot en ny person i gruppa. Jeg storkoste meg, og sitter her og lurer på hvorfor bare 1 gang i året. Vi må prøve å møtes før neste FS Weekend. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.