Gå til innhold

Estonia Migration


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg har kanskje vært i overkant forsiktig med hva jeg har puttet inn I P3D2,  men belønningen har vært en sim som funker veldig bra  ;) .  Har i noen tilfeller brukt Estonia Migration tool for å reinstallere fly,  men aller helst har jeg ventet på egen installer fra flyprodusenten,  da mange funksjoner har uteblitt med dette migration-verktøyet.  Bl.a.  har de beste effektene uteblitt fra RealAir sine fly.  Helt til nå!  Siste versjon fra Estonia klarer endelig å installere RealAir Legacy med alle herligheter i behold,  så nå var det plutselig julaften i P3D2-leiren  ;D .  Lancair Legacy må være klassens beste modell,  og en drøm å fly!  RealAir har forresten bestemt seg for å lage egne versjoner til P3D2,  så da blir det sikkert enda bedre  :P

 

leg9.jpg

 

leg2.jpg

 

leg3.jpg

 

leg4.jpg

 

leg5.jpg

 

leg6.jpg

 

leg7.jpg

 

leg8.jpg

 

leg1.jpg

 

Er det noen som fortsatt ikke har testet Legacy,  så har  http://www.realairsimulations.com/home.php?page=home&sc=10

tilbud på denne fantastiske modellen nå ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Huff ja,  bugs er slitsomt og fryktelig iriterende,  derfor er jeg nesten nervøst opptatt av hva jeg installerer i simmen.  Jeg flyr jo heller ikke så mye i sommerhalvåret,  men merker at det øker i takt med at høstmørket kommer krypende  ;) .  Tror det er mange som har det på samme måte,  for det er svært lite engasjement i fora rundt omkring........  !? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...