Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. september 2014 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har kanskje vært i overkant forsiktig med hva jeg har puttet inn I P3D2, men belønningen har vært en sim som funker veldig bra . Har i noen tilfeller brukt Estonia Migration tool for å reinstallere fly, men aller helst har jeg ventet på egen installer fra flyprodusenten, da mange funksjoner har uteblitt med dette migration-verktøyet. Bl.a. har de beste effektene uteblitt fra RealAir sine fly. Helt til nå! Siste versjon fra Estonia klarer endelig å installere RealAir Legacy med alle herligheter i behold, så nå var det plutselig julaften i P3D2-leiren ;D . Lancair Legacy må være klassens beste modell, og en drøm å fly! RealAir har forresten bestemt seg for å lage egne versjoner til P3D2, så da blir det sikkert enda bedre . Er det noen som fortsatt ikke har testet Legacy, så har http://www.realairsimulations.com/home.php?page=home&sc=10 tilbud på denne fantastiske modellen nå , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. september 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2014 ....... og så var det Duke`n sin tur God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Kjør på Ernie. Moro og se bilder fra nye maskina. Selv har jeg fått en eller annen bug etter siste update så jeg blir stadig vekk kastet tilbake til skrivebordet. Har ikke spilt så stor rolle nå i sommer men jeg må nok opp i ringa og få fiksa dette nå når vinteren nærmer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2014 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2014 Huff ja, bugs er slitsomt og fryktelig iriterende, derfor er jeg nesten nervøst opptatt av hva jeg installerer i simmen. Jeg flyr jo heller ikke så mye i sommerhalvåret, men merker at det øker i takt med at høstmørket kommer krypende . Tror det er mange som har det på samme måte, for det er svært lite engasjement i fora rundt omkring........ !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.